svar !

Anisa:
när började ni blogga ?
hur kan ni vara såå sööta ! ?? <3
var bor ni ?
Svar:
vi började blogga i juni när vi var i semester i amandas stuga,
då vi båda hade tänkt att skaffa var sin, men vi kom på idéen
att skaffa en tillsammans! :)
de ligger i generna att vi är söta, haha ne. men tack :)
vi bor i lilla staden vänersborg.



Emma:

Hur gammla är ni ?
Har ni någon pojkvän ?
Svar:
vi är 14 år, alltså 96:or
båda är singlar ;)



Louise:

har ni några piercingar nån stans?
om inte, skulle ni vilja ha ?
Grym blogg tjejer !
svar:
båda har pirecing i naveln, som vi tog nu förra vintern.
tack så mkt! :)



Anonym:
vad tycker ni mest om , om er själva? :D
ni måste välja ngt
<3
Svar: 
felicia:
min humor! haha.
amanda: kan inte svara på sånt



Lisa:
hur länge har ni bloggat?:)
Svar:
sen juni, alltså i några månader :)




Natalie:
varför började ni bloggaa? älskar eran header!
Svar: 
en kul grej + vi tyckte de va roligt om man blogga tillsammans :)
tack så mkt :)




Netty:
hur lång tid tar det för er att fixa er på morgonen inför skolan? :)
Svar: 
felicia: 20 minuter ungefär :)
amanda: beror på om jag plattar håret, oftast tar det väl 2 minuter högst ,




Petrajennefi:
Hur långa är ni och vad har ni för intressen, vilka bloggar läser ni?:) Kram
Svar: 
felicia:
jag är 168 och jag rider, spelar handboll och är med kompisar.
jag läser flera olika bloggar, mina kompisars och storbloggar :)
amanda: jag är också 168, och jag spelar handboll och träffar kompisar
och jag läser MASSA olika bloggar




Anonym:
är felicia kär i någon
Svar:
nej inte nu




Amanda:
Hur mkt shoppar ni för i månaden?
Svar: 
felicia: ca 1000
amanda: jag har 1000 kronor i månaden , och oftast brukar pengarna ta slut




Nizzeee:

Vad gör ni? x)
är jag tuff?
är ni tuffa?
varför svarade ni att ni var tuffare än mig??
och vill ni se mig på junkfest imorgon? :D
Svar:
vi gör ingenting just nu,
du är supertuff, fast vi är lite tuffare!
ah fast junkfest har redan var :)




Anonym:

vad vill ni bli när ni blir stora
har ni bra relation till era syskon
vem ser ni upp till
Svar:
felicia:
jag vill bli fotograf, start ett eget företag. haha drömmer vidare.
men något innom foto och sånt! :)
jag har ganska bra relation med mina syskon, fast inte med min största
storasyster, för jag har bara träffat henne 3 gånger.
jag vet faktiskt inte vem jag ser upp till,
ser upp till dom som är ärliga och är sig själva :)
amanda: jag har verkligen ingen aning om vad jag vill bli när jag är stor
och ja, jag har bra relation till min syster, vi kan prata om väldigt mycket
och precis som felicia sa, jag ser upp till personer som är sig själva




Anonym:

bh-storlek?
sting?
längd?
vikt?
puss
Svar:
felicia:
70b/75a, noep, 168, 52 kg.
amanda: 80b/80c, ibland, 168, 56 kg




Alicia:

hej!
1.om ni fick välja att va en kändis för en dag, vem skulle det va?
2.skulle ni gå nakna till skolan för 1 miljon?
3. vilken är den bästa filmen ni sett ?
:DDD
puss.
Svar:
felicia:
1. 
2. nja, inte helt naken. men med bh och trosor!
3. a walk to remember!
amanda: 1. lätt lady gaga !
2. haha nä , inte ens för en miljon
3. säger som felicia, a walk to remember ! helt underbar




David Olofsson:

är jag bäst ?
Svar: 
såklart ju e!




Vanessa:
hur klär ni er i skolan, och hur mkt köper ni kläder för i månaden??
Svar:
felicia:
klär mig i bekväma kläder, mycket jeans och tjocktröjor och snygga thists!
amanda: oftast jeans och en tröja , eller skjorta eller nånting. och jag köper väl kläder för ungefär... 500-700




Angelica:
va använder ni för smink till vardags?
sjunger någon av er?
Svar:
felicia:
använder foundation, lite mascara och rouge :) hinner inte sminka mig så mkt!
amanda: puder, rouge, läppglans och mascara




Frida:
va brukar ni hitta på på helgerna?
är ni sånna som är ute länge eller är ni hemma?
fin blogg ^^ <3
Svar:
vi brukar va med kompisar, så vi brukar hitta på något, ute eller inne :)
tack!




Erika:
vad ska ni göra i vinter och tkr ni man ha på sig i vinter?  :))) <3
Svar:
felicia:
stora mysiga jackor, några snygga skor eller uggs. mysiga tröjor och mycket halsdukar :)
amanda: i vinter ska jag nog till sälen med familjen som vanligt, annars ska jag bara vara hemma, umgås med roligt folk och så :) stickat, mycket stickat ! halsdukar och kängor




Ida:
kan ni inte göra mer videoinlägg och lägga ut mer bilder?
hur många är ni i eran familj??? :D
Svar:
felicia:
jodå, tycker de är sjukt pinsamt och sitta å prata med datorn, men kan ju försöka.
ska oxå börja med lite mer bilder och intressantare texter.
mina föräldrar är skilda så hos pappa är vi 4 och hos mamma 7
amanda: videoinlägg och bilder kommer det mer av :) och i min familj är det jag, min pappa, min mamma och min syster




Karolina:
vilka posetioner spelar ni på i handbollen och hur länge har ni spelat? c:
Svar:
felicia:
jag är målvakt, har spelat på de flesta platser. men stått i mål nu i 2 år.
jag har spelat handboll i 6 år :)
amanda: jag spelar höger 9, och harspelat i 3 år ungefär


 


hoppas ni fick de svar ni ville, har ni några mer frågor bara fråga på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0