home !

tjenixen!

har precis duschat, ätit och vart ute en sväng med min hund.
har inte hittat någon med internet på sin mobil, förutom olivia
men de gick inte att skriva något -.-'
helgen har vart helt grym, sjukt bra människor och grymt kul!
vi har badat, klädpoker, vart ute, pratat, sanning&konka, ryska
posten och smokkat oss i mat godis. maten var sjukt goooood.
min mage är typ helt uppsvälld och känner mig ganska fet nu :)
kan säga att vi har världens bästa konfaledare, grymma!
jag har skrattat så jag haft ont i magen, gråtit för att vart så
ledsen. men vi har haft så himla kul!
olivia , jag och linnea har tagit ungefär 1500 kort tillsammans.
så de kommer komma bilder såsmåningom när jag fått alla
bilder! :)


  / felicia


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf ledsen :(

2010-09-06 @ 16:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0