godis

sitter och smockar i mig godis som jag ska ha i helgen.
haha, köpte mkt så de lär inte ta slut. hoppas jag (aa)
imorgon går tåget till konfalägret vid 6, men vi ska för-
söka mobilblogga. poppo har iaf internet på sin mobil :)
jag är sjuuuuuukt taggad, och ska börja packa
imorgon efterskolan.
så får bli några inlägg på eftermiddagen.
en videoblogg kommer oxå, haha. får se hur seriöst jag
kan va, för jag tkr bara sånt är pinsamt medn aja <:
nu ska jag gå ner och sminka av mig, borsta tänderna
och fixa lite, sen blire min sköna säng!


hiss / diss med hästsvans?

tycker själv jag inte passar i de om man inte tränar,
men finns vissa som passar sjukt bra i det!
vad tycker ni, hiss eller diss med vanlig enkel
hästsvans om man bara har de till vardags? :)

  / felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut hiss <3

2010-09-02 @ 22:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0