TRESemmé

vi har skapat en ny kategori som heter tips.
där kommer vi tipsa om saker vi använder
eller använt oss av som vi tycker är bra :)


TRESemmé - schampo, balsam och värmespray

schampot & balsamet; jättebra till torrt tjockt hår,
balsamet gör håret lent och det reparerar det :)

värmesprayen; jag tycker det är jättebra om man
använder sig av plattång/vågtång eller nått sånt
som gör att håret slits. om man tar några sprut
innan man plattar så slits det inte så mycket som
det skulle göra om man inte använde ngt skydd :) 

        / felicia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan mitt namn är Canez och jag driver en skönhetsblogg på nattstad.se. I min blogg hittar du skönhetstips (nya varje dag) där hittar du också tävlingar, och massa andra roliga saker, titta gärna in och se vad du tycker :) Kram caanez. www.nattstad.se/caanez



Kolla gärna in www.Angiihsblogg.blogg.se / En underhållande blogg

2010-07-02 @ 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0