sjukt förbannad

18:50 bussen skulle vi ta hem från bovall
hade packat, dragit ner alla väskor till torget och stressat som galningar
när bussen kom gick jag på för att fråga vad man skulle smsa

vad ska man smsa ?
de går inte att smsa
men ja har ju åkt hit på sms biljett, då måste jag ju kunna göra de hem också
nej jag tar bara emot bankkort
BANKKORT!?
jaa !
men hallå, vi har ju åkt hit på smsbiljett klart vi måste kunna åka hem på de också
mina kolegor (?) tar emot smsbiljetter, men inte jag serru , bankkort eller så åker ni inte med
alla här har ju inte bankkort?
då får ni skaffa de då !
det måste ju finnas ett annat sätt att betala, busskort?
jag tar bara emot bank kort !!!!!!
de finns ingen bank här, dessutom tar de inte bara 1 minut att skaffa bankkort
inte mitt problem, har ni åkt till bovall för att festa får ni ta er hem på ett annat sätt
VAFAN ? ursäkta va snackaru om
jag tar bara emot bankkort ! ni får kolla upp sånt på datorn
men vad ska vi göra då? de är typ 15 mil hem, ska vi sova ute i natt eller
ni får la gå eller cykla, jag skiter fan i hur ni kommer hem
tack, tack så jättemycket för hjälpen

dörrarna stängdes och felicia fick ett litet utbrott
JÄVLA GUBBJÄVEL
du kallar inte mig gubbjävel !
det är ju de du är !!

sen blev det världens liv ;o
som tur var kunde idas mamma komma och hämta
och de var så sjukt att han sa att vi skulle kollat upp de på datorn, när poppos mamma ringt västtrafik 2 gånger och dom sagt att dom tar sms biljett överallt...

jaja, han ska bli anmäld iaf och som göran sa
"jag ska kräva att han blir sparkad! ni ska få ersättning , och han ska be om ursäkt personligen."

helt galet var de, haha

      /amanda

Kommentarer
Postat av: ida

haha fan va sjukt ! :o

2010-08-01 @ 00:31:20
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: cornelia

hahahhahaha, tur att jag tog bilen tidigare :D

sa jiu att det inte skulle gå!

<3

2010-08-01 @ 11:22:36
URL: http://juliaacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0