jag underhåller :D

Hur bor du: hus
Brukar du komma i tid: haha nej, felicia får alltid stå och vänta på mig
Hur lång är du: 1,68
Kan du laga mat: ohja
Vad har du på dig just nu: trosor, bh, linne
Har du någon fobi: nae... fyllon i stan
Hade du en bra kväll igår: ohja
Vilket är ditt senaste inköp: popcorn på bion
Din favoritdryck på morgonen: oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: barnbidraget
Har du sovit i din egen säng inatt: nejj
Vad hade du sönder senast: en galge
Vem snackade du med senast: felicia
Varm favoritdricka: te eller varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: hm...
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: jag är ganska lätt irriterad, så de behövs inte så mycket ;)
Någon jag stör mig på: nyhetspratare eller vad man ska säga, jobbiga röster haha
Intressen: handboll , träffa kompisar och så :)
senaste person du kramade: älskling
Senaste person du ringde: carro
Senaste person som ringde dig: linnea
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: ja , eller inte nu asså
Längtar du till din nästa födelsedag: JA (aa)
Har rakat dina ben någon gång: haha typ en gång i veckan
Är du sugen på något nu: ja, min säng
Använder du hudkräm: ibland
Micro-pop eller poppa själv: micro, mycket lättare
Brukar du baka: nej inte så ofta
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jadå
Vilken låt lyssnade du senast på: david guetta 
Har någon annan sovit i din säng inatt: ingen aning, jag sov hos jesper
Vad tycker du är äckligt: ost och jordgubbar
Har du pengar på mobilen: ja, men inte länge till ... måste ladda på med mer

          /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0