dagens ridpass.

red ett dressyrpass ca 45 minuter idag. det gick super!
först börja jag med och skritta på långa tyglar i 5-10 minuter.
sen jobba i skritt på volter och böjda spår, då hon blir mjuk i
sidan och fin! gjorde oxå en hel del skänkelvikningar.
sen i trav började jag med att rida henne på volter, tämpo-
växlingar. skänkelvikningarna var perfekta i traven, så fin!
sen galopperade jag henne lite, sen jobbade vi på att sakta
av från galopp till trav och direkt på skänkelvikningar sen
ut i galopp igen, och shit va fin hon var, lyssnade jättebra men
var lite stark.
självklart skritta jag henne oxå, på volter, skänkelvikningar
och framdelsvändningar.
sen skritta jag av henne i ca 10 minuter ut.
kommer bild på övningen om jag hinner fixa det sen!



en bild från förra sommaren

red i shorts, linne och joggingskor idag. skönt eftersom det var varmt!


     / felicia


Kommentarer
Postat av: narges!

fin blogg, (:

2010-07-11 @ 00:44:57
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0