smink



fick ju en fråga igår om vi kunde visa vad vi använder för smink,
så här kommer svaret!

självklart använder jag min mascara från max factor som jag tipsade om igår
sen använder jag också ett helt vanligt puder från hm, har använt de nu på sommaren istället för foundation
sen brukar jag också använda ett läppglans, och jag har faktiskt ingen aning om vad det kommer ifrån
nån tidning eller nånting tror jag :)

när mitt puder är slut så ska jag börja använda foundation igen
tidigare har jag haft en från isadora som jag tycker funkat jättebra, men jag är sugen på en ny

nån som har tips på en bra foundation ?

           /amanda


Kommentarer
Postat av: :)

Mineralfoundation från Cailyn, dyr men jättedryg!

2010-08-26 @ 10:04:37
Postat av: Anonym

secoundskin foundtatin?

l'oreal - truematch, :)

2010-08-26 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0