skånefruar

nu tycker jag allt att det räcker!
först kom svenska hollywood fruar
missade inte ett enda avsnitt, tyckte det va sjukt kul
sen kom norska hollywood fruar, tyckte det kändes som ett wnb program
men det var ändå helt okej också
sen kom danska hollywood fruar
och nu ska det tydligen komma ett till program
skånefruar !



fast istället för hemmafruar som försörjs av sina män, så är det dom här tjejerna som "står på egna ben", har egna karriärer och tjänar alla pengar själva
jag kommer nog inte titta på det, är trött på alla sånna här program
men vad tror ni
ska ni titta eller inte?

     /amanda

Kommentarer
Postat av: Cilla

De kan verkligen konsten att komma på allt möjligt ur allt på tv. Och känner mig rätt mätt på dessa serier också så lär inte blir nån tittning för min del.

2010-08-24 @ 19:37:00
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0