mobilpics


ehm, efter jag bara fall ihop på marken i vintras. sjukt ont gjorde de .


jag och jossan, bild ifrån förra sommaren.


bild ifrån leksand.


skolmaten, mos + grillkrydda!


bild från brändbollsdagen, jag och malin


brändbollsdagen, carro poppo och cornelia


bild från förra hösten, haha fjortisar!


be cool stay in school, poppo pondus och amanda


från idag, so:n. david och pontus, fast han ville inte va med o:


våran, mmh. jobbande klass..


egooooopic


poppo idag på so:n.


såådär ja!
har mkt mer, men här är en del iaf. sen har jag ganska många videos
så vi får se när dom kommer upp!
kommer bli mycket mer bilder från mobilen nuframöver eftersom jag
inte hinner fota så mycket efter skolan. 
men nu ska jag verkligen försöka med mycket bilder och videos osv :)

  / felicia


Kommentarer
Postat av: cornelia

HAHAHA fjortisbilden! en dag att minnas :D

2010-08-28 @ 10:49:22
URL: http://juliaochcornelia.blogg.se/
Postat av: Aurora

Kule klovne bilder !:D

2010-08-30 @ 09:28:15
URL: http://auroraelns.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0