mini






hittade en del bilder på mig och amanda sen när vi var små.
haha, hur mini har vi egentligen varit. shit.
kommer ihåg när vi tog dom bilderna längst upp, var typ första gången
båda platta håret, haha. "hur gör man?" känns som typ 10000 år sen.
fast vi gick kanske i 3-4:an ;d
nu måste jag sova, ska upp halv sju för västtrafiks hemsida funkar inte
så jag och amanda måste vara klara tidigt för att hinna med bussen till
skolan, och glöm inte frågestunden som avslutas om några dagar! :) 

  / felicia


Kommentarer
Postat av: Daniel

Gulligt :)

2010-08-29 @ 22:28:10
Postat av: Wilmah (:

hej!naaw va gulligt, kolla gärna min blogg och följ mej gärna via bloglovin också följer du mej följer jag dig helt enkelt.lämna en komentar på min bloggg att du lagt till mej så lägger jag till dig!



/ wilma

2010-08-30 @ 08:51:38
URL: http://wilmalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0