dagens planer

godmorgon !
somnade till Sommaren med göran igår
sjukt trött,
i husvagnen var det typ helt omöjligt att sova
ingen var trött, så vi var typ ute och cykla och så
men jag lyckades i alla falls somna till en liiiiten stund, typ 9 (?!) på morgonen
menmen nu är jag utvilad och pigg igen :)

dagens planer ser ut ungefär så här :
nu ska jag ner och käka lite frukost
sen ska jag duscha
och sen bort till mormor
ska käka där och så
sen hem, kanske byta om och så iväg till klara & sofie
på grillkväll
mysigt !

        /amanda




Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2010-08-15 @ 10:53:44
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: Klara

Kvällen Blir Grym med alla goa tjejer!

men, haha, Vi har inte fixat någon grill :D

Pussss.

2010-08-15 @ 11:32:45
Postat av: AMANDA JENSEN ♥

heej :D vad har du gort idag då? :)

kramiz.

2010-08-15 @ 16:21:16
URL: http://ztyle.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0